15 minus?

förlåt för att jag inte har bloggat. kom ju hem till norrköping vid 3 på måndagen då jag packade till pappa, han kom och hämta mig och sara vid klockan 6 och sen när jag kom hem åt vi och sen kolla jag sara och mathilda på parsdise och såg en harry potter film.. var så trött så orkade inte blogga då. började tjugo över åtta idag vi skulle vara vid en kyrka och öva till julkonserten så jag stog ute typ i 40 minuter så jävla kallt var det! träffade sara också stackars henne, hennes spårvagn kom inte.. fast hon tog bussen sen iaf. senare sen kollade jag på paradise. förut när jag kolla så stog det att det var 15 grader?! shit det är ju dö kallt! men ska nog sova snart, god natt. / linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0